Wednesday, July 25, 2012

Pengalaman Ngeri

Nie lah kete saya sewaktu terlibat dalam kemalangan jalan raya tahun ni 2012. Mungkin kelakar dan tergelak bila saya menceritakan puncanya apa... kalau semua bloger nak tahu sebenarnya punca kemalangan adalah disebabkan "Seekor Lembu". Entah siapa pemilik lembu yang membiarkan lembunya bersiar-siar sampai berhayal melanggar kete kesayangan saya nie. Panas je hati nie... nak wat macam mana sabar jelah...

Yang membuat saya bertambah marah lagi adalah baru je kete keluar dari bengkel dalam seminggu dah dilanggar dengan motosikal oleh mamat bangla yang di import dari Bangladesh semata-mata nak langgar kete nie. Entahlah kesabaran saya diuji lagi... nak wat macam mana sabar jelah..Sampai sekarang lum lagi nak baiki sebab ongkosnye dah habis..... Bayangkan kalau peristiwa nie berlaku pada korang lak? apa perasaan ketika itu?

No comments:

Post a Comment